DEL

Denne artikel er baseret på et kommercielt samarbejde og artiklen er betalt for af den eller de virksomheder, der linkes til.

Indholdsbillede: https://unsplash.com/photos/npxXWgQ33ZQ

Uanset hvad for en slags virksomhed, du er en del af, er én ting sikkert: I skal satse på at vækste online. I dag er der ingen vej uden om den digitale del af markedsføringen, og med et webbereau farer du ikke vild. Læs med her! 

Uanset hvor du arbejder, og hvad du arbejder med, er diagnosen faktisk den samme: Du er nødt til at investere nogle penge i at markedsføre dit produkt online. Det er nemlig her, vi leder, uanset om vi skal finde en cykelhandler, en ny computer, en advokat, terapeut eller indisk take-away. 

Et webbureau hjælper dig med at digitalisere din virksomhed 

Måske er du godt på vej og har allerede en hjemmeside og en webshop. Måske opdaterer du ovenikøbet jævnligt på de sociale medier og fortæller om nyheder og tilbud på dine produkter. Måske er du helt ny og grøn, når det kommer til at markedsføre dig digitalt. 

Lige meget om det første, det andet, det tredje eller noget helt fjerde passer på dig, kan et webbureau hjælpe dig til at omlægge til det digitale. Her kan du få hjælp til både  

SEO er en uundgåelig del af digital markedsføring 

Du har måske set de tre bogstaver før og undret dig over, hvad de står for. Her kommer svaret: SEO er kort for search engine optimization (på dansk: søgemaskineoptimering). Det vil helt kort sige, at SEO er en måde, at vise søgemaskiner som Google, at din hjemmeside er relevant. 

Med hjælp fra et SEO bureau får du gang i den organiske trafik, fordi søgemaskinen rangerer din hjemmeside højt, fordi den er et godt match til det, brugerne søger efter – og frem for at lande på side 35, når brugere søger efter dit produkt, ender du øverst på side 1! Det genererer salg.