DEL

Denne artikel er baseret på et kommercielt samarbejde og artiklen er betalt for af den eller de virksomheder, der linkes til.

Alle dine medarbejdere har formentlig en smartphone – enten en, som du som arbejdsgiver har stillet til rådighed, eller en de selv har købt. Uanset hvad, findes der et hav af forskellige apps, som er med til at hæve produktionsniveauet.

Der findes efterhånden apps til alle formål. Alle dine medarbejdere har en telefon i lommen, hvorfor det kan være nyttigt at få dem til at hente forskellige apps, som hjælper med at komme igennem arbejdsdagen på bedst mulig vis. Herunder følger en oversigt over 4 apps til kontoret.

#1: Google Docs

Google Docs er Googles pendant til Microsoft Word. Det er næsten lige så godt, omend der er et par funktioner, som ikke er helt tilsvarende. Alligevel er det et fremragende program, når der skal gemmes noter og lignende.

#2: Acrobat Reader

Når man arbejder på kontor, er der jævnligt behov for at kunne læse PDF-filer. Det gælder, uanset om man skal udskrive for at teste de nye blækpatroner, eller om der bliver sendt et nyhedsbrev ud, som man skal kunne læse på mobilen. Derfor er Acrobat Reader en fremragende app, som de fleste medarbejdere får glæde af at have installeret på telefonen.

#3: Pleo

Hvis dine medarbejdere har deres eget hævekort, er Pleo helt uundværlig. Det er en app, som har et tilknyttet hævekort, hvor de tilknyttede medarbejdere har mulighed for at scanne deres kvitteringer ind. Det er vigtigt, at der er styr på regnskabet, og det bliver ikke lettere end med Pleo.

#4: Harvest

Harvest er et værktøj til at registrere sin tid. Det fås både som en app til computeren, via browseren eller som en smartphone-app. Du kan med fordel hente app’en, hvis du vil sikre dig, at der altid er mulighed for at tracke tid på dine opgaver. 

 

Samtidig er det nemt at vælge den kunde, der skal trackes tid på, ligesom det kan bruges til at generere fakturaer, så du slipper for at gøre det via dit regnskabsprogram.