DEL

Denne artikel er baseret på et kommercielt samarbejde og artiklen er betalt for af den eller de virksomheder, der linkes til.

Kunder kommer ikke af sig selv, og du bliver nødt til at kæmpe for dem. Det kan godt være en hård kamp, men oftest er den allerede vundet, når du begynder at få de første ud af mange kunder. Så ved du nemlig, at det, du gør, virker – på den måde har du vundet en kamp over dig selv, som du kunne føle, var svær at klare. Hvis der er noget i livet, der er svært at gøre, er det oftest fordi, det er vigtigt for dig, at du gør det. Så du skal bare i gang.

Indretningen er lige så vigtig som indgangen

Indgangen er det første, dine kunder ser. Det er det, der skal fange dem. Men når de er kommet ind i din butik, så skal du fange dem. Det er der, du har mulighed for at tryllebinde dem, og den mulighed skal du tage.

Når du skal indrette din butik, er det en god idé, at du har et gennemgående tema. Det kan være, at du vælger skov og kører med grønne og brune nuancer, eller at du vælger havet og dermed kører blå og beige farver. Derefter kan du vælge den design inventar, der passer til dit tema.

Gør det Aesthetic pleasing

Udover indretningen så er farven på væg, loft og gulv og forskellige dekorationer også vigtige. Selvfølgelig afhænger det af, hvilken slags butik du har. Dog har du altid mulighed for at lave dekorationer i en større eller mindre grad. Dine farver og dine dekorationer skal passe til det tema, du har valgt at køre. Du kan også vælge at skifte tema løbende, men det er et stort arbejde, som både kræver overskud, tid og lyst.

Aesthetic (æstetik) er et filosofisk begreb, der bliver brugt i kunst. Et gennemgående tema, der virker pænt for modtagerens øjne.