DEL

.

Hvis ikke kontorerne i dit selskab er fyldte med billige pc’er, er det nok sikkert at gætte på, at de er fyldte med iMacs eller MacBooks i stedet. Når at virksomheder leder efter computere, der kan andet og mere end at være det, som telesupport kører igennem, så ender de ofte med at kaste sig over Apples produkter – om ikke andet så på grund af brandets ry for at levere nogle effektive computere.

Hvad gør du, når du står med en smadret computer?

Men hvad gør du, når medarbejderen taber firmaets MacBook på gulvet, så skærmen splintres, og den ikke gider tænde igen? Og hvad gør du, når en frustreret ansat i kulminationen på et raserianfald hamrer sin knytnæve gennem skærmen på din iMac, så at den ikke kan bruges til andet end at måle, hvor meget styrke medarbejderen lægger i sine slag? Her er svaret, at du får begge dele repareret.

Bliv hurtigt kørende igen efter iMac-reparation

iMac- og MacBook-reparatører er ikke mirakelmagere, men de har ofte lang erfaring inden for de skader, som forskellige modeller kan komme ud for, og de sidder ofte inde med reservedelene til at fikse maskinerne hurtigt. Selvom hele virksomheden ikke går i stå på grund af én tabt computer, når bare alle data lagres via en cloudløsning, er det nu rart at blive hurtigt kørende igen med god service.

Gennemsigtighed omkring priser på reparation

Ofte vil det være gratis at få en stillet en diagnose på, hvad der kan være i vejen med maskinen, hvis du selv er usikker på det. Hos reparatører er der ofte stor gennemsigtighed omkring, hvad det koster at erstatte fx harddisk og LCD-skærm eller at fjerne vira og malware. Så det er ikke først, når jobbet er gjort, at du kender til regningen. Faktisk kan du hjemmefra nå langt, hvad gælder at få prisindsigt.