DEL

.

Der er rigtig mange ting at holde styr på i en ny virksomhed, og det tager sin tid at bygge den op til noget større. En af de vigtigste grundsten for en succesfuld virksomhed er god kommunikation. Det gælder både indbyrdes i virksomheden og til kunden.

Sørg for skudsikker kommunikation

God kommunikation handler ikke kun om, hvordan vi taler til hinanden. I en virksomhed er det vigtigt, at det er let at få fat i hinanden, når vi har spørgsmål, uddelegerer opgaver eller behøver assistance fra en anden kollega. Erhverv mobiltelefoni er til for at hjælpe med netop dette ved at sikre god dækning til arbejdstelefonen samt bidrage med et app-system, der samler den interne kommunikation for virksomheden. Med en sikker og god dækning undgår du at misse indgående opkald fra kunder eller vigtige beskeder fra din kollega – det kan altså spare dig penge på længere sigt.

En god mulighed for at få den rette erhvervsmobiltelefoni er gennem et abonnement hos Relatel. I alle deres forskellige grader af abonnement tilbyder de nemlig web- og smartphone apps, der hjælper med at struktureringen af virksomhedens kommunikation. Man får hermed funktioner såsom visuel voicemail samt muligheden for at kunne se andre kollegaers status, altså om de er optaget eller ledige. Dette sparer både tid og penge.

Skab en stærk online tilstedeværelse

Ligegyldigt om man er en helt ny virksomhed eller har været kørende i mange år, så er det allervigtigste, at kunderne nemt kan lære jer at kende og forstå, hvad I kan tilbyde dem. Det skal være let at opsøge informationer om virksomheden. Sørg derfor for at have en velfungerende og brugervenlig hjemmeside, som hurtigt kan give kunden de vigtigste informationer. Sørg her for gode kontaktmuligheder, så kunden altid ved, hvem de skal ringe eller skrive til for hjælp. Tilføj også gerne en brugervenlig selvbetjeningsfunktion.