DEL

Denne artikel er baseret på et kommercielt samarbejde og artiklen er betalt for af den eller de virksomheder, der linkes til.

Sådan kan I give et godt indtryk til nye kunder!

Vi vil altid gerne imponere vores kunder, når de kommer ud til vores virksomhed. Det er klart – de skal jo vide, at de er i gode hænder hos os.

Uanset hvor dygtige, du ved, dine ansatte er, så giver det bare kunden et dårligt indtryk af jer, hvis der ikke ser ordentligt og indbydende ud, når de kommer på besøg.

Indretning: Simpelt, opryddet, ens

Vi plejer at sige, at kontorer skal fokusere på tre ting, når de skal indrette. Det skal være simpelt: Der skal fx ikke være et rødt bord, der fanger alt opmærksomheden i rummet. Der skal ikke være overdynget med pynt eller andet. Ens: I skal naturligvis alle sammen have ens skriveborde og kontorstole. I skal udvise over for kunden, at I er et team, og det kan man godt understøtte med kontorartikler. Opryddet: Den siger lidt sig selv. Selvfølgelig skal der ikke flyde med slikpapir, flasker eller personlige genstande på et kontor. Det skal selvfølgelig være tilladt at have sine ting med, men det er måske noget, der lige kan gemmes væk i skuffen, mens kunderne er ude hos jer?

Hvis hvem og hvor I er med skiltning!

Det er også vigtigt, at det er let for kunden at finde jeres præcise lokale. Det er derfor god stil at skilte med, hvor I hører til. Derudover ser det desuden godt ud for jeres branding! Husk at få nogen til at lave et flot logo til jer, som repræsenterer jer!

Vær indbydende udefra

Når kunden ankommer, kan de få sekunder før han træder ind faktisk godt påvirke ham. Kunderne får også et bedre indtryk af jer, hvis de er i god stemning, når de møder jer. Det er lettere at få en positiv oplevelse, hvis man allerede er positivt stemt på forhånd.

Hvis der er noget, der kan sætte et smil på vores læber, så er det smukke blomster. Hos Byblomst kan man få omstillet sektioner omkring bygninger til blomsterbede. På den måde får dine kunder en farverig og smuk velkomst, hver gang de ankommer til jeres virksomhed!

Alle disse tiltag er desuden også fordelagtige af hensyn til dine ansatte. Det er også noget, der kan påvirke dem positivt, så de får en bedre oplevelse, når de er på arbejde.