DEL

Denne artikel er baseret på et kommercielt samarbejde og artiklen er betalt for af den eller de virksomheder, der linkes til.

Mulighederne er mange, når det kommer til at vælge det helt rigtige teleselskab til erhverv. Det betyder dog også, at det kan være svært at vælge, hvilket selskab man skal have abonnement hos. Her får du et par gode råd til, hvordan du vælger det rette mobilabonnement til erhverv.

 

Dan dig et overblik

Det første, du skal gøre, er at danne dig et overblik over forskellige teleselskaber og mobilselskaber. Når det er gjort, så får du lettere ved at træffe det valg, der passer til din forretning.

Hvis der er under 15 ansatte i din virksomhed, anslås det eksempelvis, at du kan spare op til 65 procent på firmatelefoni, hvis du vælger den mest profitable løsning for din situation. Oftest opstår denne besparelse ved at vælge en online løsning.

 

Vælg den billigste løsning

Det er som regel en god idé at vælge den løsning, der er billigst – men det kan være, at du leder efter en løsning, der kræver lidt mere. Her må du forventningsafstemme med dine ansatte, så I har mulighed for at udarbejde en kravspecifikation til jeres kommende mobilabonnement.

I nogle tilfælde skal der flere ting med i det, men det kan også være, at I bare er på udkig efter en løsning, der egner sig til lige netop den situation, I står i.

 

Tal personligt med teleselskaberne

Det er en god idé at rette henvendelse til teleselskaberne personligt, fordi de ofte vil have lettere ved at forklare jer fordelene over telefon. Lad dog være med at falde i, så du bliver nødt til at købe med det samme – sig i stedet venligt, at du gerne vil have lov til at tænke dig om, inden du vælger den løsning, der er bedst for dig og din virksomhed. Det skal nok give pote.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here