DEL

Denne artikel er baseret på et kommercielt samarbejde og artiklen er betalt for af den eller de virksomheder, der linkes til.

Uanset hvilken virksomhed du har i dag, så er synlighed en vigtig faktor, når du skal markedsføre dig. Det kan gøres på et utal af måder, afhængig af hvad du ønsker af din markedsføring. Nogen satser på det trykte medier, andre det digitale og en kombination af begge er også meget benyttet. Nu skal i høre hvorfor jeg er, så vild med roll up bannere.

Din reklamesøjle er blevet mobil

Der kan være tidspunkter hvor man har brug for at flytte rundt på kontoret, enten har man fået en ny plads, så er der ændret grundet omstrukturering, eller også står man for at skifte til nye lokaler. Der er mange scenarier. Roll up banneret er blevet en stor del af virksomheder i dag. Hvis man ikke har hørt om dem, så kan jeg kort forklare; Det er et banner på 200 cm i højden og så varierer det fra 60-150 cm i bredden. Det er monteret på et stel der indkapsler banneret. Derved kan du rulle det ud samme princip som et rullegardin. Det er hermed et mobilt banner, som kan flyttes på kryds og tværs, og det fylder og vejer ikke meget. Her kan læse meget mere om roll up bannere.

Et oplagt valg til messen

Hvis man har været på messer, så kan man ikke undgå at støde på roll ups. Grunden til de er så populære, er at de er en billig form for effektiv markedsføring. Man støder også på dem til sponsorarrangementer. De kan fås i forskellige materialer, og holdbarhed. Hvis man kun skal bruge det til messer et par gange om året, kan det godt svare sig at vælge et billigere materiale. Håber du finder et roll up banner der passer til dine behov.